امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

Monday 20 May 2024

ساندویچ سالاد تخم‌مرغ

1401/07/28
کد خبر : 14215
دسته بندی : غذاهای بین الملل
تعداد بازدید : 29 نفر

این ساندویچ، همان‌طور که از اسمش مشخص است، طرز تهیه‌ی آسانی دارد و برای درست کردن آن به مواد اولیه‌ی چندان زیادی نیاز ندارید.

این ساندویچ ساده می‌تواند با طعم بسیار خوب خود شما را شگفت‌زده کند. ساندویچ سالاد تخم‌مرغ را می‌توانید به‌عنوان یک افطاری سبک نوش جان کنید یا برای میان وعده به فرزندتان بدهید.

مواد لازم

    تخم‌مرغ: چهار عدد
    سس مایونز: نصف فنجان
    سس خردل: یک قاشق چای‌خوری
    پیاز خرد شده: یک چهارم فنجان
    پودر فلفل پاپریکا: یک چهارم قاشق چای‌خوری
    نمک و فلفل سیاه: به مقدار لازم

طرز تهیه

۱. تخم‌مرغ‌ها را بشویید. یک قابلمه را پر از آب سرد کنید و تخم‌مرغ‌ها را درون قابلمه قرار دهید. قابلمه را روی اجاق بگذارید و زیر حرارت را زیاد کنید تا آب به جوش بیاید. بعد از گذشت حدود ۷ تا ۱۰ دقیقه، زیر حرارت را خاموش کنید و قابلمه را از روی اجاق بردارید. آب را دور بریزید و پوست تخم‌مرغ‌ها را بگیرید. سپس آن‌ها را نه خیلی ریز و نه خیلی درشت خرد کنید.

۲. سس مایونز، سس خردل و پیاز خرد شده را در یک کاسه‌ی بزرگ بریزید. اگر طعم پیاز در این ساندویچ را دوست ندارید، می‌توانید آن را حذف کنید. تخم‌مرغ‌های خرد شده را به کاسه اضافه کنید و مواد را به‌خوبی با یکدیگر مخلوط کنید.

ساندویچ سالاد مرغ را با نمک، فلفل سیاه و پودر فلفل پاپریکا طعم‌دار کنید. می‌توانید سالاد تخم‌مرغ را با نان معمولی میل کنید یا آن را روی نان تست قرار دهید. یک برگ کاهو و چند حلقه گوجه‌فرنگی هم روی آن بگذارید و از خوردن آن لذت ببرید.

برترین ها


لینک کوتاه :
https://kollbe.ir/article/show/14215
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

بیشتر بدانید
بیشتر بدانید
بیشتر بدانید
با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید