امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

Sunday 19 May 2024

فال روز جمعه 13 خرداد 1401

1401/07/28
کد خبر : 23168
دسته بندی : روز
تعداد بازدید : 34 نفر

● متولد فروردین (بره):

اوقات فراغت زیادی دارید و امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز ممکن است عصبانی شوید و از کوره در بروید. اجازه ندهید ناراحتی‌های امروز، مشکلات بیشتری برای شما ایجاد کند. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهدافتان تنها نمی‌گذارند. حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا  عشق‌ زندگیتان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. توانایی‌ و مهارت‌های خود را دست‌کم نگیرید. اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید و با تکیه بر مهارتهایی که دارید، موفقیتهای بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. مشکل مالی که برای شما پیش آمده را با کمک اطرافیان حل کنید. انسان محبوبی هستید و امروز اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید. به لطف این روحیه امروز دوستان بیشتری پیدا کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. روحیه احساساتی دارید و اجازه می‌دهید که احساسات بر عقلتان غلبه کند، قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و در تصمیم‌های مهم زندگی، احساساتی نشوید و راه عقل و منطق را در پیش بگیرید. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید. 

● متولدین خرداد (دوقلوها):

اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبرو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دستتان خواهد داد. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان حرف‌های ناگفته‌ای را در سینه دارد و مدت‌های زیادی است که این حرف‌ها را از شما پنهان کرده. قبل از اینکه ادامه این وضعیت تاثیر منفی در رابطه شما بگذارد، پای صحبت عشق ‌زندگیتان بنشینید و سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای حرف‌‌های ناگفته ایشان باشید. در حال انجام کار مهمی هستید اما این کار با مشکلی روبرو می‌شود و مجبور می‌شوید انجام آن را به تعویق بیاندازید. اجازه ندهید این کار مهم ناتمام باقی بماند و در اولین فرصت کار را تمام کنید. با بودن در کنار اعضای خانواده از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرید.

● متولدین تیر (خرچنگ): 

یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند. حادثه‌ای در کمین شما است و بهتر است امروز بیشتر مواظب سلامت خود باشید. برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد بی‌گدار به آب نزنید و با افراد با تجربه مشورت نمایید. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید.  با اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل‌کار یا منزل روبرو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روز را با شادی و نشاط به پایان برسانید. از شایعه‌پراکنی و گفتن حرف‌های کذب پرهیز کنید. در غیراین‌صورت نزد دوستان و آشنایان به فرد غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌ زندگیتان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد.

● متولدین مرداد (شیر):

مواظب سلامتیتان باشید و با خوردن خوراکی‌های سالم و مفید، زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دستتان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. بین شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان هیچ‌گونه درک و تفاهمی وجود ندارد، به همین دلیل همیشه میان شما جنگ و دعوا راه میفتد و رابطه‌تان رو به سیاهی گذاشته. امروز زمان مناسبی است که دست همسر یا عشق‌ زندگیتان را بگیرید و در کنار هم سعی کنید که درک و تفاهم بیشتری برقرار نمایید.  رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که با خواب‌و‌خیال به جایی نمی‌رسید. در عوض از امروز به خودتان قول بدهید که زندگی را جدی بگیرید و با کار و تلاش آینده‌ای درخشان را برای خود رقم بزنید. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبه‌رو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند.

● متولدین شهریور (سنبله):

روز حساسی را در پیش دارید و بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. احتمال سرقت یکی از اموال با ارزش شما وجود دارد. به نفع شماست که چشم از مال و اموال خود برندارید.  مهمانهای زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. احساس می‌کنید که روز‌به‌روز بیشتر عاشق همسر یا عشق‌ زندگیتان می‌شوید، این احساس را پیش خود نگذارید و امروز به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که بیشتر از همیشه ایشان را دوست دارید. کار جدیدی به شما واگذار می‌شود و پیشرفت شما به انجام موفقیت‌آمیز این کار بستگی دارد، در نتیجه تلاش بیشتری برای انجام این کار به‌خرج دهید و کاری انجام دهید که مو لای درز آن نرود. فرصتی دست می‌دهد تا با حضور در کنار دوستان و آشنایان، اضطراب‌ و نگرانی‌ها را فراموش کنید.

● متولدین مهر (ترازو):

یکی از دوستان برای بهبود سلامتیتان به شما کمک خواهد کرد. امروز بخت با شما یار است و پولی به دستتان می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید.  روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید.   تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد.  خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز از در ناسازگاری وارد می‌شود و مشاجره‌ای میان شما در می‌‌گیرد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری شما را فراهم کند و در اولین فرصت زمینه صلح و آشتی را برقرار کنید.

● متولدین آبان (عقرب): 

مواظب رژیم‌غذاییتان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. یکی از اطرافیان به شما کمک می‌کند و شرایط افزایش درآمد‌تان را مهیا خواهد کرد. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید. یکی از دوستان که غمخوار شماست امروز به دیدارتان می‌آید. نقشه‌های مهمی که برای کار و پیشرفت کشیده‌اید را با هر کس درمیان نگذارید و رازنگه‌داری پیشه کنید. امروز خبرهای خوشی از یکی از کارهای مهمی که مشغول انجام آن هستید به گوش شما می‌رسد. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. ناراحتی‌هایی که بین شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد شده را فراموش کنید.

● متولدین آذر (کمان):

خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. امروز بخت با شما یار است و گشایشی در کارها ایجاد می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و گره‌ از مشکلات باز کنید. تغییراتی در محل‌کار یا منزل شما انجام می‌شود، از این تغییرات ناراحت نشوید و مطمئن باشید که در نهایت این تغییرات به نفع شما خواهد بود.  به فکر گسترش درآمد خود هستید، اما فراموش کرده‌اید که راه افزایش درآمد از میان تخصص و مهارتهای جدید می‌گذرد. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که فکری برای فراگیری مهارتهای جدید بردارید و با افزایش تخصص‌های خود، درهای بیشتری به روی موفقیت و پیشرفت باز کنید. خطری در کمین است و بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود و اعضای خانواده باشید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز عشق و محبت بی‌پایانش را نثار شما خواهد کرد.

● متولدین دی (بز):

روز را با ناراحتی و اضطراب آغاز کرده‌اید. اجازه ندهید این روحیه تا پایان روز ادامه پیدا کند و با هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان، ناراحتیها را فراموش کنید. به چیزهای مثبت زندگی فکر کنید و نیمه پر لیوان را ببینید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز ضرر مالی هنگفتی را تجربه کنید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهنتان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سود سرشاری  روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. کار مهمی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز می‌خواهد تنها باشد و با خودش خلوت کند.

● متولدین بهمن (ظرف آب):

 قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل‌ و خرجتان باشد. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. به همسر یا عشق ‌زندگیتان بیش‌از‌حد سخت نگیرید و ایشان را تحت فشار نگذارید.

● متولدین اسفند (ماهی):

بیمار و ناخوش‌احوال هستید اما نگران نباشید چرا که با بهبودی فاصله چندانی ندارید.  اعضای خانواده امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه به فکرتان هستند. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. پیشرفتی در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. از این پیشرفت درس بگیرید و در آینده شرایط موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. جسارت بیشتری در زندگی به خرج ‌دهید و کارها را با شور و اشتیاق دنبال کنید. اگر امروز مواظب حرف‌هایتان نباشید، مشاجره‌ای سخت میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و در اولین فرصت بین خودتان و این فرد صلح و صفا برقرار کنید

منبع: برترین ها

برچسب ها :
# فال روزانه

لینک کوتاه :
https://kollbe.ir/article/show/23168
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

بیشتر بدانید
بیشتر بدانید
بیشتر بدانید
با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید