امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

Monday 20 May 2024

محموله‌ های پستی قاچاق به مقصد نرسید

1401/07/27
کد خبر : 151
دسته بندی : علمی
تعداد بازدید : 96 نفر

به گزارش ایسنا، سرهنگ حشمت اله ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس راه آهن تهران در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز از طریق شبکه ریلی، طی بررسی انبار توشه ایستگاه راه آهن تهران به مقادیری کالا پستی در حال بارگیری به مقصد مشهد مظنون شدند.

وی افزود: در بازرسی از محموله مذکور تعداد 25 دستگاه لوازم آشپزخانه، 131 جفت کفش کتانی، 300 عدد قهوه جوش، 12 عدد لوازم صوتی و تصویری خودرو، 15 عدد کاپ بدلی قهرمانی، 192 ثوب پوشاک و 934 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی کشف و به دلیل عدم برخورداری از هرگونه مدارک مثبته گمرکی با انجام اقدامات قانونی ضبط شدند.

سرهنگ ملکی افزود: کارشناسان ارزش ریالی این تعداد کالای قاچاق را 2 میلیارد و 697 میلیون و 200 هزار ریال برآورد کردند که در همین راستا پرونده مربوطه تشکیل و در اجرای دستور مقام قضائی کالاهای مکشوفه تحویل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شد.

براساس گزارش سایت پلیس، این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه اقدام به حمل کالای قاچاق می تواند ضربه جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد کند و این موضوع به هیچ وجه برای نظام اسلامی قابل قبول نیست بنابراین عزم پلیس برای مبارزه با این پدیده ناهنجار و مخرب در امر اقتصاد کشور جدی، قاطعانه و مصمم‌تر از گذشته است.


لینک کوتاه :
https://kollbe.ir/article/show/151
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

بیشتر بدانید
بیشتر بدانید
بیشتر بدانید
با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید