توسعه و ترویج فرهنگ کارگروهی و پذیرش مسئولیت فردی و سازمانی با هدف افزایش بهره وری و توسعه اقتصادی همزمان با رشد عرصه فرهنگی وجه متمایز کننده بخش تعاون به عنوان یکی از سه رکن اساسی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران می باشد با این محوریت نیاز به تفکیک و بررسی و تقویت سه رکن شناسائی آموزش و توانمندسازی و برنامه ریزی و توسعه اقتصادی بخش تعاون می باشد. در همین راستا. همزمان با هفته ملی بزرگداشت تعاون ضمن تبریک به جامعه تعاونگران ایران زمین دعوت به حضور حداکثری در اولین نشست برندهای ملی کشور با محوریت تعاون و مسئولیت اجتماعی با افتخار میزبان اولین گردهمایی برندینگ و مسئولیت اجتماعی خواهیم بود.