امروز پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

Thursday 09 May 2024

مرد عنکبوتی: راهی به سوی خانه نیست

1401/07/28
کد خبر : 14721
دسته بندی : اکشن
تعداد بازدید : 53 نفر

حضور مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول غیرممکن به نظر می‌رسید. چون استودیوی دیزنی (مالک اصلی استودیوی مارول و تولیدکننده فیلم‌های دنیای سینمایی آن) حق پخش این شخصیت و چند شخصیت دیگر از دنیای کتاب‌های مصور مارول را در اختیار نداشت، آن‌ها نمی‌توانستند او را نمایش دهند. اما مذاکرات با استودیوی سونی (مالک شخصیت اسپایدرمن و شخصیت‌های مرتبط با آن) موفقیت‌آمیز بود و به همین دلیل «بازگشت به خانه» مقدمه بازگشت مرد عنکبوتی به سینما شد.

فیلم «راهی به سوی خانه نیست» در حقیقت سومین فیلم اختصاصی شخصیت مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول است. این شخصیت محبوب که نخستین بار با سه‌گانه «مرد عنکبوتی» سم ریمی وارد سینما شد افت و خیز بسیاری در دنیای هنر هفتم داشته و حالا بیش از حد خوش‌شانس است که فرصت آن را پیدا کرده تا به سومین فیلم اختصاصی‌اش در سینمای مارول دست پیدا کند. بعد از دو فیلم «بازگشت به خانه» و «دور از خانه» فیلم «راهی به سوی خانه» سومین هنرنمایی تام هالند در فیلم‌های اختصاصی مرد عنکبوتی هم لقب می‌گیرد.

تولید این فیلم در شرایطی دنبال شد که به نظر می‌رسید مارول و سونی به دلیل اختلافاتی که پیدا کرده‌اند، فیلم «راهی به سوی خانه نیست» را تولید نمی‌کنند اما این اتفاق رخ نداد و دو کمپانی به توافق دست پیدا کردند. نکته جالب درباره این فیلم آن است که توبی مگوایر و اندرو گارفیلد، دو بازیگر قبلی شخصیت مرد عنکبوتی، در این فیلم در نقش مرد عنکبوتی حضور پیدا می‌کنند. هم‌چنین کریستین دانست و اما استون هم احتمالا در «راهی به سوی خانه نیست» حضور دارند.


لینک کوتاه :
https://kollbe.ir/article/show/14721
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

بیشتر بدانید
بیشتر بدانید
بیشتر بدانید
با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید