امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

Monday 20 May 2024

معرفی یک جایگزین جدید و سالم تر برای سیگار

1401/07/27
کد خبر : 27517
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 60 نفر

 اما با این حال ، تقریبا تمام این تلاش ها با شکست مواجه شدند و دلایل مختلفی پشت این شکست ها نقش داشته اند. در این میان ، یکی از دلایل اصلی شکست این روش ها ، نوع کارکرد محصول پایانی مورد استفاده بوده است. برای کسانی که سال هاست سیگار می کشند ، هیچ چیز از برچسب ها و پچ ها و آدامس نیکوتین ، آشنا تر نیست. این محصولات برای سالیان طولانی در بازار های جهانی از جمله در ایران ، در دسترس بوده و هستند و هدف آنها ، کمک به ترک سیگار است.

چرا این روش ها کار نمی کنند ؟

البته که به دلیل تنوع موضوعات مختلف ، این امکان وجود ندارد که به دلیل قطعی برای کار نکردن این روش ها دست پیدا کنیم. اما با این حال ، یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت این روش ها ، در نوع کارکرد آنهاست. شما برای نیکوتین سیگار می کشید و به دلیل وجود قطران ، به طور ناخواسته بیمار می شوید. قطران و صد ها ماده ی سمی دیگر ، تشکیل دهنده های سیگار هستند که در هنگام سوختن ، در کنار نیکوتین وارد ریه شما می شوند و پس از مدتی ، عواقب ناخواسته و زیان باری را ایجاد می کنند. شرکت های مختلف ، با روش های مختلفی مثل برچسب نیکوتین ، سعی در تغییر شیوه ی انتقال نیکوتین دارند. برای نمونه ، در آدامس نیکوتین ، نیکوتین از طریق لثه جذب می شود و چون نیکوتین به شکل خالص در مواد آدامس به کار می رود ، خبری از مواد سمی دیگر مثل قطران نخواهد بود.

How to Apply a Nicotine Patch (with Pictures) - wikiHow

اما این روش ها ، به دلایل بهداشتی مثل ایجاد زخم و عفونت ، کنار گذاشته شدند و برخی از آنها ، حتی با دریافت مجوز های بهداشتی نیز ، ناکام ماندند. این تنها دلیل شکست آن ها نیست ؛ بلکه افراد سیگاری ، دوست دارند تا حس کاملی از سیگار کشیدن را نیز داشته باشند. متاسفانه هیچ یک از روش های قدیمی مثل آدامس و برچسب نیکوتین ، چنین فرآیندی را شبیه سازی نمی کنند. به همین دلیل ، با مشکلاتی مواجه شده و محبوبیت خود را از دست دادند.

ویپ و پاد سیستم ؛ شبیه ساز سیگار ، اما سالم تر

خوشبختانه ، پیشرفت تکنولوژی در سال های گذشته ، در همه ی زمینه ها تاثیر گذار بوده است. پیشروی تکنولوژی باعث شده تا ما ، از روش های ترک سیگار با اثر بخشی کمتر از ۷٪ به اثر بخشی بیش از ۹۰٪ در این زمینه دست پیدا کنیم. ویپ و پاد سیستم ، دستگاه های الکترونیکی ساده ای هستند که با استفاده از جریان برق ، مایعی به نام جویس را تبخیر می کنند. جویس ها و سالت نیکوتین ها ، مایع های مصرفی دستگاه های ویپ هستند و نیکوتین دارند. درست مثل سایر روش های ترک سیگار ، در این مایع ها خبری از مواد سمی مثل قطران و گوگرد نیست و تشکیل دهنده های آن ها ، بسیار ساده هستند.

نکته ی مهم اینجاست که دستگاه های ویپ ، دقیقا شبیه ساز سیگار هستند. این دستگاه ها ، مکانیسم تقریبا ساده ای دارند و شارژ می شوند. ویپ ها بخار ایجاد می کنند و درست مثل سیگار ، حسی که دوست دارید را به شما می دهند. بسته به نوع مصرف شما ، همچنین می توانید به مقدار مورد نیازتان نیکوتین داشته باشید. این دستگاه ها ، کوچک اند و به سادگی قابل حمل هستند. شما می توانید آن ها را همه جا با خود همراه داشته باشید و از آن ها استفاده کنید. کافیست دستگاه و جویس ویپ را همراه داشته باشید تا همه جا ، بتوانید از آن استفاده کنید. نرخ موفقیت ویپ در کنار گذاشتن سیگار ، بیش از ۹۰ درصد است.


لینک کوتاه :
https://kollbe.ir/article/show/27517
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

بیشتر بدانید
بیشتر بدانید
بیشتر بدانید
با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید