امروز پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

Thursday 09 May 2024

نترسید و کلیک کنید تا با ترسناک ترین جاهای گردشگری در سراسر دنیا آشنا شوید!

1401/07/28
کد خبر : 24408
دسته بندی : اماکن اسرارآمیز
تعداد بازدید : 47 نفر

با پیشرفت علم و فناوری حتی می توان کار خود را از نقطه دیگری در دنیا پیگیری و کسب درآمد کرد. این اتفاق جالب به نفع کسانی شد که علاقه بسیاری به سفر کردن، دارند. یکی از اصلی ترین مشکلاتی که مانع سفر بعضی از افراد می شد، شغل آن ها بود که امروزه این موضوع قابل حل است. سفر کردن یکی از بزرگترین تفریحات بشر از گذشته تا به الان بوده است. میل به گشت و گذار، گردشگری و سفر به اقسام نقاط کشور خود و کشورهای دیگر از علایق بسیاری از افراد می باشد. سلیقه ها نیز برای سفر کردن متفاوت است. برخی افراد عاشق سفر کردن به کشورهای تاریخی هستند، برخی دیگر علاقه به مکان های سر سبز، سواحل زیبا و دریا دارند، برخی دیگر از مناطق کویری و مدرن استقبال می کنند. اما در این میان افرادی نیز هستند که عاشق هیجان می باشند. اینگونه از افراد ترجیح می دهند به جای آنکه لب ساحل استراحت کنند یا زمان خود را در مکان های تاریخی بگذرانند، آدرنالین خون خود را به بالاترین حد ممکن برسانند. مطمئنا این دسته از افراد از مکان هایی که در این مقاله قصد داریم در موردشان صحبت کنیم، دیدن می کنند و از سفر خود به این مناطق لذت نیز می برند.
همانطور که گفتم جاهای دیدنی از دید هر شخص متفاوت است. مکان های بسیاری در این دنیا وجود دارند که رازهایی را در خود پنهان کرده اند و یا بر اثر بعضی از اتفاقات به مکانی عجیب و ترسناک تبدیل شده اند. هم اکنون ما می خواهیم لیستی از ترسناک ترین مکان ها را که از نقاط مختلف این جهان، جمع آوری کردیم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

1. روستای ناگورو در ژاپن

این روستای کوچک در کشور ژاپن قرار گرفته است و چیزی که این روستا را به شدت ترسناک می کند این است که تعداد عروسک ها از تعداد انسان هایی که در این روستا زندگی می کنند، بیشتر است. بله درست متوجه شدید، یک عده عروسک بی جان که در یک روستا زندگی می کنند. گفته می شود که در دوران قدیم یک فرد محلی پس از آنکه همسایه های خود را از دست می داد و یا آن ها از او دور می شدند، در مکان های خالی زندگی آن ها عروسک می گذاشت تا احساس تنهایی نکند.

2.  یخچال طبیعی تیلور در قطب جنوب

این یخچال طبیعی شکلی عجیب و ترسناک دارد و آن هم به دلیل آب قرمز رنگی است که از آن خارج می شود. در گذشته ها مردم می گفتند که از این یخچال خون جاری شده است و تا سال ها بر این باور بودند که همیشه از این یخچال به جای آب، خون بیرون می ریزد. اما امروزه با پیشرفت علم و تحقیقات انجام شده، ثابت شده است که رنگ قرمز این آب به دلیل وجود اکسید آهن در آب یا همان زنگ ضدگی آب است.


 ترسناک ترین جاهای گردشگری

3. پریپیات یک مکان ترسناک در اوکراین

این شهر در کشور اوکراین در سال 1970 تاسیس شد اما به دلیل فاجعه چرنوبیل در سال 1986 کاملا تخلیه می شود و هنوز خالی از سکنه می باشد. چیزی که این شهر را بسیار ترسناک جلوه می دهد، وجود وسایل خانه ها، قاب عکس های پر روی دیوار خانه ها، وجود کتاب های درسی بر روی نیمکت مدارس و چرخ فلک پارک این شهر است. به گونه ای که همه چیز برای زندگی کردن فراهم است اما هیچکس آن جا نیست و کسی هم حاضر به زندگی کردن در آن جا نیست.

4. مثلث برمودا در اقانوس اطلس

مثلث برمودا همواره با داستان هایی نظیر دریانوردان گم شده، مسافران غرق شده، کشتی های ناپدید شده و هواپیماهای سقوط کرده به یاد آورده می شود. مکانی در اقیانوس اطلس که هیچکس در اطراف آن جان سالم به در نمی برد. برخی بر این باورند که به دلیل ناهنجاری های مغناطیسی، قطب نماها از دسترس خارج می شوند، برخی دیگر علت را طوفان های گرمسیری می دانند و برخی دیگر هنوز علت این اتفاق های عجیب را یک راز بزرگ تلقی می کنند.


 ترسناک ترین جاهای گردشگری

5. دریاچه آنجیکنی در کانادا

به این منطقه وحشتناک که در کشور کانادا وقع شده است، لقب دهکده مرگ را می دهند. طی سالهای طولانی افراد ناشناخته ای در این مکان ناپدید می شوند اما مهم ترین آن، ناپدید شدن کامل روستای اینوئیت در یک شب بود. تا به امروز هیچ گونه از تحقیقات توانایی ثابت کردن آنکه این روستا چگونه غیب شد و کجا رفت را پیدا نکرده اند. حتی درباهر این مکان نظریه های جالبی درباره خون آشام ها، بیگانگان و ارواح نیز مطرح شده است.

6. کوه پر از خرافه در آریزونا

طبق یک افسانه توضیح داده شده است که یک مردی به نام Jacob Waltz (جاکوب والتز) یک معدن عظیم طلا را در قرن 19 در این کوه کشف کرد. اما عمر او به بازگو کامل دیده هایش نرسید، با این وجود انتظار می رود که قبل از مرگ سخنانی درباره این کوه را به زبان آورده باشد و اطلاعاتی را در اختیار دیگران قرار داده باشد. پس از پخش شدن این افسانه افراد بسیاری سعی بر ورود به این کوه را داشتند تا معدن طلا را بیابند، اما هیچ یک از آن ها پس از رسیدن به این کوه، جان سالم به در نبردند. هر شخصی که تا به حال پا در این مسیر گذاشته است، زنده نمامده و به همین دلیل برخی های می گویند که دروازه ها و ورودی جهنم در زمین، همین کوه خرافات می باشد.

7. جنگل آئوکی قارا یکی از خوفناک ترین مکان ها در ژاپن

این جنگل در دامنه های کوه فوجی در ژاپن واقع شده است که چندین سال است که ذهن افراد را به خود مشغول کرده است. در این مکان موارد بسیاری مبنی بر خالی از سکنه بودن، واضح است و چیز دیگری که به شدت این مکان را عجیب و ترسناک می کند این است که بیش از 500 نفر در این جنگل اقدام به خودکشی کرده اند به صورتی که به آن لقب جنگل خودکشی را داده اند.

8. قایقرانی سنگ ها در دره مرگ کالیفرنیا

قایقرانی سنگ ها در یک دره در کالیفرنیا به گونه ای که مردم شاهد مسیرهایی روی زمین بودند که گویی سنگ ها در خشکی شروع به حرکت کرده اند. امروزه درباره سنگ های قایقران مطالعات بیشتری انجام شده است برخی بر این باورند که این سنگ ها به دلیل یخ زدگی در اطرافشان، لیز خورده و حرکت می کنند. اما برخی دیگر هنوز این حرکت ها را به شکل یک راز عجیب می بینند. هیچ کس هم تا به حال این سنگ ها را حین حرکت مشاهده نکرده است. حرکت های سنگ ها نیز برخی به صورت خطی و برخی دیگر به صورت بیضی شکل انجام می شود.


 ترسناک ترین جاهای گردشگری

9. مکانی بامزه اما عجیب در لاداخ هند

اگر در حال سفر به سرزمین لاداخ باشید باید از تپه های مغناطیسی عبور کنید. این تپه ها باعث عجیب شدن این مکان می شوند. تپه های مغناطیسی در این منطقه علاقه زیادی به جذب ماشین شما به سمت خود دارند، یعنی اگر شما در این جاده در حال حرکت باشید با سرعت 20 کیلومتر بر ساعت به سمت این تپه ها کشیده می شوید و ناخداگاه تغییر مسیر خواهید داد. البته ناگفته نماند که اگر ماشین شما بدون حرکت در یک مکان باشد، تپه های مغناطیسی کاری به آن  ندارند.

10. شعله ای در نیویورک آمریکا که قصد دارد تا ابد روشن بماند

در یک منطقه حفاظت شده در یکی از پارک های نیویورک، یک شعله داخل یک آبشار کوچک سوسو میزند و روشن است. با خیره شدن به این منظره متوجه عجیب بودن آن خواهید شد، چراکه وجود یک شعله آتش روشن میان آبشار کوچک آب کمی جالب است. گاز متانی که هرروز از این منطقه خارج می شود باعث مشتعل شدن این شعله است. البته لازم به ذکر است که پاره ای از اوقات این شعله برای مدت زمان خیلی کم خاموش شده  و دوباره مشتعل می شود.
تمامی این مطالب جذاب و جالب از سایت آموزشی کاملیما می باشد. طبق آخرین تحقیقات سایت خبرگزاری آفتاب آنلاین، سایت کاملیما یکی از بهترین سایت های آموزشی می باشد که می توانید هرگونه اطلاعاتی که لازم دارید در زمینه های مختلف، سلامت، مد و زیبایی، آشپزی، گردشگری، روانشناسی، تکنولوژی، فرهنگ و هنر، دکوراسیون و خانه داری، کودک و نوزاد و.. را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آورید. تمامی مطالب سایت کاملیما کاملا آموزنده و مناسب برای تمامی سنین، خانم ها و آقایان می باشد. امیدواریم که از این مقاله زیبا که چندین مکان عجیب در سراسر دنیا را به شما عزیزان معرفی می کرد، لذت برده باشید و به اطلاعات عمومی خود افزوده باشید.



لینک کوتاه :
https://kollbe.ir/article/show/24408
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

بیشتر بدانید
بیشتر بدانید
بیشتر بدانید
با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید