امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

Monday 20 May 2024

هتل‌های نزدیک ایاصوفیه

1401/07/27
کد خبر : 27516
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 97 نفر

ایاصوفیه از مهمترین و پرجاذبه‌ترین اماکنی است که در شهر استانبول ترکیه واقع شده‌است. این بنای باقدمت، هم به‌عنوان کلیسا و هم به‌عنوان مسجد شناخته شده‌است. همچنین می‌توان از آن با نام موزه نیز یاد کرد.

مهم این است که توریستهای زیادی که به استانبول سفر می‌کنند، بازدید از مسجد یا بنای ایاصوفیه را در اولویت اول خود قرار می‌دهند. می‌توان گفت این بنا ازجمله بناها و اماکنی است که با اقدام به خرید بلیط استانبول در ذهن تداعی می‌شود.

ایاصوفیه در محله سلطان احمد، که از مناطق پررفت وآمد است واقع شده‌است. این محله بخش عمده‌ای از اماکن تاریخی و فرهنگی شهر را در خود جای داده است. ازاین رو یکی از مهمترین مناطق استانبول به‌شمار می‌رود و گردشگران زیادی تمایل به رزرو هتل در این منطقه دارند. به‌غیراز مردم سراسر جهان، همه ساله افراد زیادی خود را با بلیط هواپیما تهران استانبول به این منطقه می‌رسانند تا اقامتی رویایی و جذاب را تجربه کنند.

بدون شک رزرو هتل مناسب با اهداف سفر به استانبول، اهمیت کمتری از تهیه بلیط استانبول ندارد.

هتل رومانس استانبول

هتل رومانس از هتل‌های چهار ستاره شهر استانبول است که فاصله تقریبی آن با بنای ایاصوفیه 500 متر است. از نظر امکانات داخلی، تمام آن چیزی که برای چهار ستاره شدن نیاز است را دارد. از استخر سرپوسیده گرفته تا مرکز اسپا و دیگر امکانات رفاهی و تفریحی مورد نیاز.

هتل زیبای رومانس استانبول، در قلب مرکز تاریخی این شهر واقع شده است. به‌صورتی که با 10 دقیقه قدم زدن و لذت بردن از طبیعت و مغازه‌های اطراف محل اقامت، به بازار بزرگ استانبول می‌رسید.

به‌طور کلی از لحاظ موقعیت مکانی، دسترسی‌های فوق العاده‌ای به جاهای دیدنی و حتی مراکز خرید دارد.

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس از دیگر هتل‌های شیک و چهار ستاره شهر استانبول محسوب می‌شود. این هتل نیز مانند هر هتل دیگری که در نزدیکی ایاصوفیه واقع است، در فاصله اندکی از بسیاری از اماکن مهم قرار دارد. مسافت آن تا خود مسجد ایاصوفیه چیزی حدود 400 متر است. این هتل دارای بیش از 20 اتاق میهمان است که با دکور بسیار چشم نوازی طراحی شده‌اند.

هتل میس استانبول

هتل میس نیز به‌عنوان هتلی چهار ستاره، از بهترین اماکن اقامت است. این هتل بزرگ با بیش از 80 اتاق، علاوه‌بر دسترسی آسان، دارای امکانات ویژه دیگری نظیر مرکز اسپای فول سرویس، استخر سرپوشیده و غیره است. این هتل را نیز می‌توانید در فاصله 500 متری ایاصوفیه ملاقات کنید.

هتل سلطان هاوس استانبول

هتل سلطان هاوس استانبول، فضایی صمیمی و باکیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ساختمان کوچک و بسیار زیبا، دارای 14 اتاق است که تمام ویژگی‌های چهار ستاره بودن را دارد.

مسافت تقریبی این هتل تا سازه تاریخی ایاصوفیه 700 متر است. می‌توانید درست مانند سه هتل قبلی، فقط با 10 دقیقه پیاده‌روی و تنفس در هوایی بینظیر، به مراکز مهم این منطقه دسترسی پیدا کنید. مراکزی ازجمله مسجد آبی، بازار بزرگ و هر مکانی که در قلمرو منطقه سلطان احمد قرار دارد.

هتل رسیتال استانبول

هتل رسیتال از مجموعه هتل‌های سه ستاره این ناحیه است که در 700 متری ایاصوفیه جا خوش کرده‌است.این هتل بیش از 30 اتاق برای خدمت رسانی به مسافران دارد که با قیمتی به‌نسبت ارزان به آن‌ها ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که هتل سه ستاره رسیتال، از بهترین اماکن اقامتی نزدیک به ایاصوفیه است.

یکی دیگر از مزایای آن وجود تراسی مناسب است. چراکه وقتی میان اماکن بسیار تاریخی با معماری‌های ستودنی، محل اقامتی ساخته می‌شود، چشم‌انداز محل اقامت، کمک شایانی به محبوبیت آن می‌کند.

هتل آرس استانبول

هتل سه ستاره آرسال، محل اقامتی باکیفیت و ارزان است. این هتل با کمترین فاصله از مسجد ایاصوفیه، یعنی حدود 200 متری آن ساخته شده است. از مهمترین مزایای آن، چشم‌انداز فوق العاده‌ای است که به سمت تنگه بسفر دارد.

گفتنی است که وجود تراس یا حتی پنجره‌های مناسب در هریک از این اماکن اقامتی که در محدوده ساختمانها و مراکز تاریخی واقع شده‌اند، می‌تواند قابی زیبا و متفاوت از سازه‌های زیبا را به نمایش بگذارد.

هتل باسیلوس

در محله ایاصوفیه کوچک در کوچه شهید محمد پاشا، هتلی دوست داشتنی با نمایی بسیار زیبا خودنمایی می‌کند. هتل باسیلوس، هتلی سه ستاره محسوب می‌شود اما کیفیت خدمات و امکانات آن به‌قدری بالا و مورد توجه بوده‌است که در سال 2019 در لیست بهترین هتل‌های شهر استانبول قرار گرفته است. این به آن معنا است که لحظات خوب و باکیفیتی را به مسافران هدیه داده‌است.

بالکن‌های سفید فرانسوی‌گونه این هتل، توجه عابران را به‌سمت خود می‌کشاند. یکی از نقاط قوت آن، نزدیکی 300 متری به ساحل دریای مرمره است. همچنین با صرف حداکثر یک رب، می‌توانید خود را از هتل باسیلوس به ایاصوفیه برسانید. با این‌وجود، باسیلوس در فاصله یک دقیقه‌ای مسجد ایاصوفیه قرار دارد.

هر کدام از این اماکن اقامتی جذابیت‌های منحصر به فردی دارند که بلیط تهران استانبول را برایتان به‌صرفه‌تر می‌کند. اگر جزو کسانی هستید که به‌سرعت مجذوب سازه‌های تاریخی و اماکن فرهنگی می‌شوند، می‌توانید پس از تهیه بلیط استانبول، برای رزرو یکی از هتل‌های این منطقه اقدام نمایید.


لینک کوتاه :
https://kollbe.ir/article/show/27516
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

بیشتر بدانید
بیشتر بدانید
بیشتر بدانید
با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید